برچسب پشت لیزری شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro

Xiaomi Redmi Note 8 Pro
گارانتی ضمانت سلامت
ضمانت اصالت کالا

9 عدد در انبار

  • ارسال توسط الماس کویر
35,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 24 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

پیشنهاد خرید اقساطی

قیمت نقدی:
35,000 تومان
پیش پرداخت:
تومان
تعداد چک ها:
2 فقره
مبلغ چک ها:
20,000 تومان

قیمت اقساطی:
40,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

برچسب پشت لیزری شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro

برچسب محافظ پشت گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro مدل مات

ایجاد خط و خش روی بدنه‌ی گوشی شاید تاثیری در عملکرد آن نداشته باشد، ولی قطعا ظاهر آن را خراب کرده و از ارزش آن کم می‌کند. اگر به خرید قاب و کاور گوشی علاقه‌ای ندارید و در عین حال می‌خواهید از ایجاد خراش و لکه روی بدنه‌ی گوشی خود جلوگیری کنید خرید برچسب محافظ پشت گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro مدل مات را به شما پیشنهاد کنیم. این برچسب علاوه بر نقش محافظتی، با مات بودن خود از کثیف شدن گوشی هم جلوگیری می‌کند و همیشه ظاهر زیبای آن را حفظ خواهد کرد.

ویژگی‌های برچسب پشت مات گوشی Redmi Note 8 Pro

  • نصب ساده‌‌ای دارد. دقیقا مثل گلس نصب می‌شود با این تفاوت که خیلی راحت‌تر نصب می‌شود و اگر کمی دقت کنید خودتان هم می‌توانید به سادگی آن را نصب کنید.
  • محافظ پشت شیاوومی Redmi Note 8 Pro در تمام قسمت‌ها حالت چسبی دارد و فول‌چسب است. این چسب باکیفیت در گذر زمان ضعیف نمی‌شود. اما هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید آن را جدا کنید. جا و لکه‌ی چسب هم روی بدنه گوشی باقی نمی‌ماند.
  • برچسب محافظ پشت گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro مدل مات مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آن را در کنار بقیه وسایل خود در کیف و کوله قرار دهید و نگران برخورد اشیاء مختلف به آن نباشید.
  • کاملا دقیق برش خورده است. هیچ اضافه‌کاری و یا نقصی ندارد و مزاحم کار کردن شما و استفاده از امکانات گوشی هم نمی‌شود.
  • با این برچسب اصلا احساس نمی‌کنید که گوشی شما حجیم و بدفرم شده است. چون هم ضخامت کمی دارد و هم کاملا به بدنه می‌چسبد و گوشی شما همان شکل و فرم سابق خودش را حفظ می‌کند.
  • مات بودن برچسب سبب می‌شود لکه و اثر انگشت روی قاب باقی نماند. اثرات چربی و آلودگی و … خود را روی آن نشان نمی‌دهند و همیشه گوشی تمیز و مرتب به نظر می‌رسد. مات بودن کمی اصطکاک هم ایجاد می‌کند که به راحت‌تر نگه داشتن گوشی کمک می‌کند.
  • از آن‌جایی که گلس خش گیر محافظ نانو پشت گوشی شیامی ردمی نوت 8 پرو بی رنگ است جلوی لوگو و رنگ اصلی گوشی را نمی‌گیرد و زیبایی اصلی آن را حفظ می‌کند.
  • برچسب پشت شیاومی Redmi Note 8 Pro انعطاف پذیر است. به همین دلیل هم اگر ضربه‌ای به آن بخورد نمی‌شکند و دچار مشکلی نمی‌شود. دوام بالایی دارد و مدتی طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید گلس برچسب محافظ پشت گوشی ردمی نوت 8 پرو مدل مات

این برچسب کیفیت و دوام خوبی دارد و جلوی ایجاد لکه، اثر انگشت، خط و خش و مواردی از این قبیل را می‌گیرد. می‌توانید آن را به راحتی پشت قاب بچسبانید و مزاحمتی برای عملکردهای مختلف گوشی ایجاد نمی‌کند. در طول زمان گوشی را نو و سالم نگه می‌دارد و ظاهر شکیل‌تری به آن می‌دهد. قیمت برچسب محافظ پشت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو مدل مات هم با توجه به نکات گفته ارزشمند و مقرون به صرفه است و می‌توانید آن را همین حالا از استایل‌آپ خریداری کنید.

نمایش بیشتر - بستن

رذز

جلوگیری از انعکاس نور دارد
قابلیت نصب آسان دارد
ضخامت 0/1
سختی 9H ندارد
جلوگیری از خراش دارد
نوع محافظ برچسب پشت
جنس TPU
وزن 10 گرم
0/5 (0 نظر)

امتیاز کاربران به:

برچسب پشت لیزری شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro (0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش